
- Galima vairuoti su B kategorija
- Mechaninė 5 pavarų dėžė
- Vidaus kubatūra - 9,69
- Būdos matmenys (AxPxG) 1,9x1,7x3
- 3 sėdimos vietos
40€ / para

40€ / para
Techninės charakteristikos: 2l dyzelinis variklis. 125 AG.
Na, visų pirma, čia darbinis automobilis. Taip į jį ir žiūrėkite. Šio krovininio automobilio nuoma tai ir yra, romantikos nedaug, bet darbą atlieka. Priekyje telpa vairuotojas + 2 žmonės. Radijas groja, langai nusileidžia, „mašina kuriasi ir važiuoja“. 5 pavaros su svirtimi iš grindų leis pajusti retą malonumą turėti ne tik mechaninę pavarų dėžę, bet ir progą plačiai pamojuoti pavaromis.
Įdomus automobilio faktas (ne šito konkrečiai, bet būtent šitos kartos Ford transit) yra tas, kad 2001-aisiais (senokai..., tų metų rudenį Amerikos dangoraižius taranavo teroristai, o Lietuvoje - ministras pirmininkas Rolandas Paksas dar tik dairėsi į prezidento postą), taigi šitas krovininis mikroautobusas tais metais tapo Viso pasaulio furgonu (angl. International Van of the Year). Tai nuo 1992 metų organizuojamas konkursas, kurį pirmą kartą (bet ne paskutinį) laimėjo būtent Ford Transit.
Dar vienas linksmesnis faktas, legendinis Top Gear vedėjas Jeremy Clarkson įsivėlė į konfliktą dėl savo Nürburgring trasos laiko su Jaguar S-Type dyzeliniu varikliu (jei kas iki čia paskaitėte, tai Nürburgringą įveikė su dyzeliniu Jaguar S-Type per 9,59 min) legendinė šios trasos lenktyninkė a.a. Sabine Schmitz išsišaipė iš Džeremio Klarksono laiko ir šovė „aš tau pasakysiu, šį laiką įveiksiu furgonu“ (angl. tikra citata "I tell you something, I do that lap time in the van".). Furgonas/krovininis automobilis, teisybės dėlei, turėjo ne šį, o 2,4 dyzelinį motorą. O Sabine yra tokia trasos entuziastė, kad Top Gear interviu paklausta, kiek avarijų turėjo, atsidususi sakė paprastai „nebežinau, nebeskaičiuoju“. Su tuo furgonu ši vėžio nukauta legendine lenktynininkė „atlupo“ 10.23.70 min. Aišku, ji bandė antrąkart, atsikratė visokių šiukšlių, sėdynių, atsarginių ratų, įrankių komplektų, gesintuvų, valytuvų, Top Gear vedėjo Richard Hammond - visko, ko nereikia. Tuo tarpu plyšiai ir ertmės (pvz durelių rankenos) buvo užklijuotos ta pačia sena gera sidabrine lipnia juosta. Tęsiant mažas gudrybes ji prieš Transit trasoje išleido amerikietišką legendą Dodge Viper, kad automobilis savo aerodinamika sukurtų oro burbulą, kuriuo stabiliau ir be vėjo pasipriešinimo galėtų važiuoti furgonas. Tikslo pasiekti jai nepavyko, ji trasą įveikė per 10.08.49. Tad šis krovininis mikroautobusas nebuvo greitesnis už Jaguar, bet jo istorija buvo smagi?
Jei taip, prisegsime video su jos vairavimu. O jūs galite atisėsti už šio furgono vairo ir pasijusti seno, bet sunkiai pamirštamo Ford Transit istorijos dalimi.